zondag 11 november 2012

2 Dagen VerDay workshops 9/10 november

Wat was het 2 dagen lekker druk en wat waren de dames ook druk. Marleen had een boek ontworpen wat erg bewerkelijk was. Veel technieken, veel vieze handen en dan ook nog boekbinden, iedereen was na een dag hard werken moe maar voldaan!
Helaas heeft niemand het boek helemaal afgekregen. Op het BLOG van Marleen  staan nog extra foto's van het boekje zodat jullie het netjes kunnen afmaken.

Helaas van de 2e dag geen groepsfoto maar toch een leuke impressie van 2 super dagen, bedankt allemaal!
Groetjes, Lia & Crew

4 opmerkingen:

  1. Wat een WAANZINNIG leuke en gave workshop was dit! Ik heb een super leuke, gezellige en leerzame dag gehad en ben met een heel leuk boek naar huis gegaan!
    En op het handgreepje na, is het boekje toch verder helemaal af.
    Bedankt Marleen en bedankt Craftorij, ik zie al weer uit naar een volgende workshop.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vrijdag avond de workshop boekbinden gedaan.
    Wat een super gave boekjes hebben we gemaakt! Vooral het tweede boekje vond ik geweldig. Maar ook de laatste is erg mooi! Ik was vrijdagavond te moe om er nog maar helder over na te denken. Super bedankt Joan voor deze gave en inspirerende workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook onwijs genoten van je leerzame,creatieve workshop en net als Yvon, we wachten geduldig op je volgende creatie :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb genoten van de super workshop .
    Was inderdaad hard werken ,maar heel heel leuk.
    Thuis ben ik er verder meegegaan en het resultaat ervan staat op m'n blog.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen