zondag 29 december 2013

De Countdown - resultaat dag 5 en 4 en aankondiging dag 3

Aan het eind van het jaar kan je op de Facebook groep van De Craftorij mee doen aan het leukste online feestje van het jaar: De Countdown!

Iedere dag een leuk uitdaging of een spel. Echt geen verplichting om iedere dag mee te doen, maar vooral gezellig samen online een uitdaging aan gaan, plezier hebben, creatief zijn en inspiratie op doen! EN dagelijks is er een leuk prijsje te winnen.

Vandaag staat er ook weer een nieuwe uitdaging online. Deze keer verzorgt Wini voor jullie de uitdaging in de vorm van de woord-uitdaging!
En ook morgen is er weer een leuke uitdaging. Dan is de beurt aan Miranda om de laatste uitdaging van deze Countdown.

Zin om mee te doen? Kom dan naar De Craftorij groep

De afgelopen dagen was het de beurt aan Leonie en Rianne. Rianne gaf jullie op dag 5 de uitdaging om met het logo van De Craftorij aan de slag te gaan en Leonie gaf jullie gisteren de uitdaging om een kalender te maken.
Ook deze dagen hebben er weer veel van jullie mee gedaan! Van alle inzendingen hieronder weer de collages. Alle inzenders weer bedankt voor alle mooie creaties!!





De dagprijs van dag 5 gaat naar Anneke!
Anneke, gefeliciteerd met je prijs: de vlinder stempel van Kaisercraft is voor jou!

En de dagprijs van dag 4 gaat naar Ria!
Ria, gefeliciteerd met je prijs: de template is voor jou!

Voor alle deelnemers in de collages geldt dat zij een lootje hebben verdiend voor de prijzenslag van 31 december.

1 opmerking:

  1. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen