zondag 16 februari 2014

Nieuwe 7DotsStudio is binnen!



Hi allemaal!

Afgelopen vrijdag zijn twee geweldige collecties van 7 DotsStudio binnengekomen en oh wat vinden we ze mooooooi!!

Ik kon het natuurlijk niet laten om hier direct mee aan de gang te gaan. Op een stickersheet van de collectie Nature Walk zat een stickertje met de tekst "2 Peas in a Pod"....jaaa, daar had ik echt de PERFECTE foto bij. Die van mijn nichtje met haar beste vriendinnetje en buurmeisje. Die twee meiden zijn een paar weken uit elkaar geboren en echt de dikste vriendinnen!


Uitgebreide details van hoe ik deze layout heb gemaakt met heel veel detailfoto's staan op mijn eigen blog. Wil jij ook aan de slag met de collecties van 7DotsStudio? Zowel Nature Walk als Cold Country van Finnabair staan nu in de webwinkel!


Groetjes, Rianne

1 opmerking: